Ako Používať Spätné Odkazy v SEO na Zvýšenie Svojho Hodnotenia

Okrem budovania odkazov existujú aj iné stratégie, ktoré môžete použiť na získanie väčšieho počtu spätných odkazov. Jedným z najlepších je budovanie vzťahov s myšlienkovými lídrami a ovplyvňovateľmi vo vašej oblasti. Keď ľudia hľadajú konkrétny produkt alebo službu, môžete sa stať najlepšou voľbou. Používanie sociálnych médií na propagáciu vášho obsahu môže pomôcť vášmu webu získať spätné odkazy, ako aj vytvoriť si vedúce postavenie vo vašom odvetví.

Najlepší spôsob, ako získať spätné odkazy, je požiadať ľudí, aby odkazovali na váš web. Pomôže vám, ak požiadate ostatných, aby pridali vašu stránku do svojho zoznamu. Ak je to možné, požiadajte o odkazy v obsahu. Odkazy v rámci obsahu budú mať väčší vplyv ako odkazy mimo obsahu. Uistite sa, že pri žiadosti o spätné odkazy postupujete podľa ich pokynov. Keď pridajú váš odkaz, dajte im vedieť, že je váš. Existujú aj služby pre spätné odkazy v Spojenom kráľovstve, ktoré môžete použiť na zverejnenie obsahu pomocou odkazy na váš web rýchlejšie. Ide o platené služby a sú proti zásadám vyhľadávačov, preto odporúčame opatrnosť pri nákupe spätných odkazov, pretože to môže viesť k penalizácii vo výsledkoch vyhľadávačov. Nanešťastie to robí veľa webmatov, takže ak chcete držať krok s konkurenciou, budovanie platených odkazov je pre mnohých nevyhnutnosťou, len ho implementujte opatrne.

Ďalším spôsobom, ako zvýšiť spätné odkazy, je písať články alebo blogy, ktoré spomínajú váš web. Zvýši sa tým vaša autorita a viditeľnosť ako relevantného zdroja. Váš obsah bude tiež zaujímavejší, ak na svojej stránke spomeniete iné stránky. Čím viac ľudí vie o vašej firme a produktoch, tým je pravdepodobnejšie, že sa budú zaujímať o to, čo ponúkate. Pravidelným písaním článkov si vytvoríte aj zoznam relevantných webových stránok.

Spätné odkazy môžu zvýšiť vaše hodnotenie, ale musia byť kvalitné. Nestačí získať odkaz zo stránky so zlou povesťou. Tieto odkazy musia byť relevantné pre váš obsah a mali by byť kvalitné. Je nevyhnutné získavať spätné odkazy z kvalitných stránok. Ak sú irelevantné, poškodia hodnotenie vášho webu vo vyhľadávaní. Cieľom tejto stratégie je zlepšiť vaše hodnotenie, čo je povinnosťou každého majiteľa firmy.

Pred algoritmom Penguin boli spätné odkazy nízkej kvality. Tento typ spätného odkazu pomohol zoradiť stránku, ale teraz nie je taký výhodný, ak pochádza z webovej stránky, ktorá je v rovnakom výklenku ako vy. Potrebujete získavať spätné odkazy z dôveryhodných webových stránok, ktoré sú relevantné pre vašu firmu. Potom budete môcť zvýšiť svoju pozíciu vo vyhľadávačoch bez toho, aby ste museli míňať čas a peniaze na tento proces.

Ďalším krokom je vytvorenie správneho typu spätných odkazov. Ak napríklad vaša stránka predáva tehotenské oblečenie, mali by ste sa pokúsiť získať spätné odkazy z tehotenských časopisov a módnych blogov. Ak však podnikáte v kamennej predajni, budete musieť použiť geograficky zacielené odkazy alebo odkazy súvisiace s predmetom. Nemusíte získavať spätné odkazy z blogu, ktorý predáva pár topánok.

Najdôležitejším krokom pri vytváraní spätných odkazov je nájsť organizácie, ktoré majú odkazy týkajúce sa vášho podnikania. Tieto organizácie môžete nájsť vyhľadaním organizácií vo vašom odvetví a meste. Ak nemôžete nájsť členstvo, skúste vyhľadať ich odkazy. Najúčinnejším spôsobom budovania spätných odkazov je písanie článkov a komentárov na blogoch. Tým si vytvoríte vzťah s autorom a získate skvelé spätné odkazy.

Pri vytváraní stratégie spätných odkazov by ste mali zvážiť zdroje odkazov. Niektoré webové stránky vám môžu poskytnúť bezplatné alebo lacné odkazy. Uistite sa, že sú relevantné pre vašu firmu. Často to môže byť ťažké a povedie to k strate premávky. Preto by ste sa mali zamerať na získavanie spätných odkazov z kvalitných webových stránok, aby ste maximalizovali vplyv vašich spätných odkazov.

Ďalšou možnosťou je vybudovať spätné odkazy na dôveryhodných webových stránkach. Na rozdiel od minulosti, keď nekvalitné odkazy pomáhali pri hodnotení stránky, sa budete musieť zamerať na kvalitné, kontextové a relevantné spätné odkazy. Získaním spätných odkazov z dôveryhodných stránok si budete môcť zlepšiť pozíciu vo vyhľadávačoch a zarobiť väčšiu návštevnosť. Ako teda vytvoríte výkonnejšie a relevantnejšie spätné odkazy?

Okrem budovania kvalitných spätných odkazov by ste sa mali zamerať aj na vytváranie relevantných odkazov na váš web. Toto je obzvlášť dôležité, ak nechcete platiť za odkazy, pretože tie sú často nekvalitné. Zameraním sa na relevantné, kvalitné a obľúbené stránky budete môcť vygenerovať kvalitnejší a relevantnejší odkazový profil pre vašu webovú stránku. Toto sú tri najlepšie spôsoby, ako získať viac spätných odkazov a zvýšiť svoje SEO.